Wie zijn wij

Bart van Emden
Bart heeft bijna 20 jaar ervaring in b-to-b marketing en zakelijke dienstverlening. In 2008 startte hij zijn eigen marketing adviesbureau, dat zich richt op de professionele service industrie. Het is zijn doel een bijdrage te leveren aan het commercieel succes van professionele dienstverleners. Met andere woorden: hoe krijg je eigenwijze professionals markt- en klantgericht?. In zijn werk gaat om de mensen, zij zijn uw belangrijkste marketingtools.
LinkedIn
bart@vanemdenmc.nl


Hans Snel
Hans werkt al 29 jaar als marketeer, afwisselend in lijnfuncties en als adviseur. Met het opzetten van een afdeling klantenservice bij Connexxion heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan het verbeteren van de klantgerichtheid van het bedrijf. Als managing consultant bij Berenschot heeft hij uiteenlopende adviesopdrachten gedaan voor klanten als Heineken, Rijkswaterstaat, gemeente Amsterdam en verschillende B2B bedrijven. Van 2012 tot medio 2015 heeft hij als marketing manager van ingenieursbureau Royal HaskoningDHV de professionalisering van marketing en sales een impuls gegeven, waarbij de nadruk lag op inboundmarketing (gevonden worden door je doelgroep), introductie van de sales funnel, CRM en key accountmanagement. Het is zijn ambitie om de individuele professional, die vaak zelf verantwoordelijk is voor het werven van zijn opdrachten, commercieel succesvoller te maken. Hans is Senior Marketing Professional (SMP) om in het dynamische marketingvak via permanente educatie relevant te blijven voor opdrachtgevers.
LinkedIn 
hans@vanemdenmc.nl

Van_Emden_MC_Hans_Snel

Jan Deijns
Na het afronden van zijn master Energy Science aan de Universiteit Utrecht is Jan in aanraking gekomen met de marketing als data-analist voor een landelijke verspreidorganisatie. Jan maakt de analyses en rapportages voor klanten bij Van Emden MC en geeft daarnaast technische ondersteuning voor KLANTcoach
LinkedIn
jan.deijns@vanemdenmc.nl

Van_Emden_MC_Jan_Deijns

Jeanine Rensen
Met haar journalistieke achtergrond heeft Jeanine Rensen de nodige ervaring opgedaan in de ‘omroepwereld’. Jarenlang werkte zij als radiopresentator van nieuwsprogramma’s en in de amusementsbranche. Het altijd op zoek zijn naar ’de mens achter de functie‘ was haar uitdaging.
Het maken van radioprogramma’s vraagt om snel te kunnen schakelen en oplossend te kunnen denken.
Inspelen op de actualiteit, het regelen van locaties & faciliteiten tot in detail en een ‘regelnevenmentaliteit’, maakt haar tot duizendpoot die van aanpakken houdt.
Zo bestiert ze nu het secretariaat van Van Emden MC, organiseert de verschillende bijeenkomsten en zorgt ervoor dat wij als consultants zoveel mogelijk achter het bureau vandaan komen om onze klanten te bezoeken.
jeanine@vanemdenmc.nl 

Van_Emden_MC_Jeanine_Rensen

Marije Ladage
Complexe materie is soms lastig te verwoorden. Daarom zet ik uw complexe materie om in begrijpelijke beelden, met behulp van uitleg-animaties en infographics.
Met een uitleg-animatie presenteert u uw informatie in een korte, geanimeerde film. Een infographic is een stilstaand, grafisch beeld, waarmee u uw informatie in één oogopslag duidelijk weergeeft.
Ik ben pas tevreden, als uw doelgroep uw boodschap begrijpt. Een resultaat waarmee u uw doelstellingen haalt. Om dit te bereiken, werk ik graag nauw met u samen.
LinkedIn 
Marije.Ladage@vanemdenmc.nl 

Van_Emden_MC_Marije_Ladage

Mark Smidt
Mark is expert in IdeaRealization: innoveren en verbeteren vanuit de kennis en ervaring van medewerkers. Bij Van Emden MC zetten we dit in om excellente ervaringen te cultiveren die worden gedragen door alle medewerkers en direct merkbaar zijn voor klanten.
LinkedIn
mark.smidt@vanemdenmc.nl 

Van_Emden_MC_Mark_Smidt